Maksts diskomfortu novēršana

Maksts discomforti var būt ļoti nepatīkami, slikti ietekmēt seksuālo dzīvi un dzīvi kopumā. Lielākajai daļai vaginālo diskomfortu var būt grūti noteikt precīzu iemeslu. Dažām sievietēm ir lielāka tieksme uz diskomfortu attīstību par citām. Zemāk ir dažas no vadlīnijām, kā novērst vaginālus diskomfortus, lai gan tiem nav garantijas.

Higiēna

Maksts higiēna var sekmēt vaginālo diskomfortu novēršanu. Jo īpaši, slikti higiēnas paradumi var nodarīt vairāk ļaunuma kā, ja higiēnas nav vispār, tas ir vienkāršo ziepju un mazgāšanas līdzekļu agresīvā efekta dēļ. Tā vietā, lai lietotu ziepes, kas var bojāt ādas aizsargslāni un izraisīt iekaisumus, labāk izvēlēties dabīgus produktus, kas satur maigas sastāvdaļas, kas neietekmē intīmās zonas pH līmeni un nekaitēs ādas aizsargslānim. Jums vajadzētu mazgāt intīmo zonu tikai vienreiz dienā, ja ir vajadzība mazgāties biežāk, piemēram, pēc treniņa vai karstas dienas laikā, izmantojiet vienkārši ūdeni. Tomēr, paturiet prātā, ka ir pilnīgi pietiekami mazgāt intīmo zonu ar tikai remdenu ūdeni. Slaukoties, maigi nosusiniet intīmo zonu ar mīkstu, tīru dvieli. Ja ceļojat vai jūtat spēcīgu vajadzību atsvaidzināties vairākas reizes dienā mēnešreižu laikā, varat izmantot intīmās salvetes.

Pēc tualetes apmeklējuma, vienmēr slaukiet sevi no priekšpuses uz aizmuguri- darīšna to otrā virzienā var izraisīt baktēriju nokļūšanu no anālās zonas uz maksti, beidzoties ar infekciju.

Seksuālā uzvedība

Kontracepcijas izmantošana pasargā tikai no grūtniecības- tas ir iemesls, kāpēc ir tik svarīgi izmantot prezervatīvu dzimumakta laikā. Paturiet prātā, ka sievietēm, kas biži maina partnerus ir austāks bakteriālās vaginozes risks.

Veltiet pietiekami laika priekšspēlei. Tā nav tikai noskaņojumam, bet arī atļauj makstij sevi pietiekami mitrināt, lai novērstu berzi dzimumakta laikā. Ja izjūtat vaginālu sausumu, izmantojiet maksts mitrinātāju vai lubrikantu, lai baudītu nesāpīgu dzimumaktu un novērstu audu bojājumus.

Paketes un tamponi

Lai novērstu iekaisumus,kas var rasties mēnešreižu asiņu kontakta rezultātā ar ādu vai maksts iekšpusi, paketes un tamponus būtu jāmaina ik pa 3 līdz 4 stundām. Tas pats ir ar biksīšu ieliktnīšiem- pat, ja tie liekas lielisks veids, kā saglabāt svaigumu visas dienas garumā, paturiet prātā, ka tie neļauj Jūsu ādai elpot, palielinot iekaisuma un infekciju iespējamību. Ja Jūs izmantojat biksīšu ieliktnīšus ikdienā, atcerieties tos mainīt ik pa pāris stundām.


"Jo īpaši, slikti higiēnas paradumi var nodarīt vairāk ļaunuma kā, ja higiēnas nav vispār, tas ir vienkāršo ziepju un mazgāšanas līdzekļu agresīvā efekta dēļ."


Apģērbs

Izvairieties no ilglaicīgas ciešu apģērbu, piemēram, apspīlētu džinsu, legingu vai šortu valkāšanas. Audumi, kas cieši pieguļ ādai, jo īpaši, ja tie nav no dabīga materiāla, izraisa berzi, temperatūras paaugstināšanos un gaisa piekļuves samazināšanos intīmajā zonā, radot ideālu vidi baktēriju augšanai.

Tas pats noteikums ir arī izvēloties apakšveļu. Izvēlieties dabīgus audumus, tādus kā kokvilna, sintētisko materiālu vietā.

Matiņu noņemšana

Vai Jūs izvēlaties skūšanos vai vaksāciju, izmantojiet depilācijas krēmu vai ko citu, intīmās zonas jūtīgajai ādai pastāv iekasuma risks. Lai izvairītos no diskomforta, mitriniet ādu pirms matiņu noņemšanas, un izmantojiet nomierinošu līdzekli pēc tam.

Citi ieteikumi

Izvairieties no publisko mazgāšanās vietu, piemēram, baseinu, burbuļvannu, džakuzi u.c. apmeklēšanas. Tāpat, neizmantojiet produktus (losjonus, dušas želejas, maksts aerosolus u.c.), kas satur spēcīgus mazgāšanas līdzekļus, ķimikālijas, smaržvielas, krāsvielas vai konservantus, kas var darb oties kā iekaisuma radītāji vai alergēni.

Kā vaginālo diskomfortu novērsēju vai kad tie nupat parādās, izmantojiet produktus, kas satur probiotiķus. Probiotiķi paaugstina labo baktēriju augšanu, palīdzot makstij saglabāt floras līdzsvaru.